Haken en breien, een heerlijke verslaving.

Corry's Haak/Brei en Knuffelhoek





corry.vanuytregt@hotmail.com

Druk, druk, druk...

31-05-2013 09:13

Vandaag wil ik eigenlijk zoveel dingen doen, het is niet alleen het haken wat ik zo leuk vind. Ik ben onlangs verhuisd en ook daar kan ik mijn hartje nog ophalen ..... De muren zijn nog niet helemaal naar mijn zin. De hoofdkleuren zijn wit, grijs, zwart en rood .... wel een mooie combinatie maar ik wil er hier en daar nog een persoonlijk tintje aan geven. Ook in mijn halletje mankeert nog het een en ander om het gezellig te maken ... én de trap wil ik nog verven.. Eerst ga ik hem twee keer wit maken en daarna afplakken om er een loper op te verven.. de kleur daarvan weet ik nog niet precies.... De kleuren die ik daar gebruikt heb zijn rood en een zachte kleur olijfgroen .Overal in mijn huisje liggen donkergrijze vloertegels..... Denk dat het tóch de bouwmarkt gaat worden ...... de haaknaald komt dan later wel weer ..... Hoop dat de zon zich een beetje laat zien vandaag .... de lente is pet dit jaar...... Het  begint tijd te worden dat we buiten kunnen gaan zitten ...